Tartalomjegyzék
Előző Fejezet
Következő fejezet
Tartalomjegyzék
Bevezető gondolatok
Plenáris előadások
Kárpáti Andrea: Az informatikai kompetenciától a digitális pedagógiáig, a nemzetközi kutatások tükrében
Hoffmann Orsolya: Tananyag vagy oktató központú E-Learning? − E-learning programok a minőségi fenntarthatóság szemszögéből.
Gonda Zsuzsa: Az IKT alkalmazásának lehetőségei a magyartanárképzésben
Nádor Orsolya: Nyelv-Kultúra-Társadalom az E-Magyar korban − Az elektronikus tananyagok helye és szerepe a magyar mint idegen- és származásnyelv tanításában
Szekcióelőadások
Császi Ildikó: Digitális tananyagok a nyelvtanórán
Pintér Tibor: Nyelvtechnológiai segédletek a magyarnyelv-oktatásban
Káplár-Kodácsy Kinga: A vita tanítása IKT-eszközök segítségével
Hegedűs Rita: Távoktatás a pedagógusképzésben az anyanyelvi kompetenciafejlesztés témájában
Sólyom Réka: Digitális tananyag-használat a magyar mint idegen nyelv oktatásában
Nagyházi Bernadette: Számítógépes szórendoktató program a külföldiek magyartanításában
Dringó-Horváth Ida: Oktatásinformatikai tartalmak a KRE némettanárképzésében
Reder Anna: Digitális jegyzetkészítés és -használat tapasztalatai
Fülöp József: Színét vagy fonákját? Történeti megfontolások a művészettörténet oktatása kapcsán
Tóth Éva: IKT az angolórán: hogyan tegyük színesebbé az angol nyelv tanítását?
Simon Gabriella: Az iskolai tudás és az internet
Szerzőink
Tartalomjegyzék
Tartalomjegyzék
Bevezető gondolatok
Plenáris előadások
KÁRPÁTI ANDREA: Az informatikai kompetenciától a digitális pedagógiáig, a nemzetközi kutatások tükrében
HOFFMANN ORSOLYA: Tananyag vagy oktató központú E-Learning? − E-learning programok a minőségi fenntarthatóság szemszögéből.
GONDA ZSUZSA: Az IKT alkalmazásának lehetőségei a magyartanárképzésben
NÁDOR ORSOLYA: Nyelv-Kultúra-Társadalom az E-Magyar korban − Az elektronikus tananyagok helye és szerepe a magyar mint idegen- és származásnyelv tanításában
Szekcióelőadások
CSÁSZI ILDIKÓ: Digitális tananyagok a nyelvtanórán
PINTÉR TIBOR: Nyelvtechnológiai segédletek a magyarnyelv-oktatásban
HEGEDŰS RITA: Távoktatás a pedagógusképzésben az anyanyelvi kompetenciafejlesztés témájában
KÁPLÁR-KODÁCSY KINGA: A vita tanítása IKT-eszközök segítségével
SÓLYOM RÉKA: Digitális tananyag-használat a magyar mint idegen nyelv oktatásában
NAGYHÁZI BERNADETTE: Számítógépes szórendoktató program a külföldiek magyartanításában
DRINGÓ-HORVÁTH IDA: Oktatásinformatikai tartalmak a KRE némettanárképzésében
REDER ANNA: Digitális jegyzetkészítés és -használat tapasztalatai
FÜLÖP JÓZSEF: Színét vagy fonákját? Történeti megfontolások a művészettörténet oktatása kapcsán
TÓTH ÉVA: IKT az angolórán: hogyan tegyük színesebbé az angol nyelv tanítását?
SIMON GABRIELLA: Az iskolai tudás és az internet
Szerzőink